torsdag 17 december 2009

Dagens i-landsproblem

Det har gått ett litet tag sen mitt senaste inlägg här på bloggen, och detta har sin förklaring. Det är nämligen som så att min dator slutat funka som den ska. Ett rejält i-landsproblem med andra ord. Så innan jag lyckats åtgärda problemet blir det inte många inlägg här. Skriver ett via mobilen just nu, men tror inte jag orkar göra det alltför ofta då det tar något längre tid att få till texten.

Medan jag författar detta inlägg kollar jag på Musikhjälpen på SVT. För den som inte vet om det är det ett initiativ som samlar in pengar för att bekämpa malaria i Afrika, något som är långt ifrån ett i-landsproblem. Jag har givetvis bidragit med lite och uppmanar fler att göra detsamma. För kom ihåg att det finns människor ute i världen som har större problem än trasiga datorer, och vi som har råd med såna lyxigheter har definitivt råd att hjälpa till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar